Frrrrrrrrr 6:e augusti 2009

Raklång på soffan med ett glas rödtjut, så skönt :)
Hade ingen lust att gå ut idag, kändes som det kvittar. Kom hem kl tio från
replokalen. Vi hade möte med vår hårfagre manager. Och en turné ska planeras
till januari. Låter kul om det går i lås.
Först ska tyskland erövras i höst, längtar som fasen :)
Sen blir det en festivalsommar utan dess like nästa år! tjooo!

Dagen började däremot med telefonväckning från norrland!
Fy fan, yrvaken och förvirrad svarar jag, Jo men hej, jag såg annonsen på din biiil....
Ja och sen fortsatte det. Han va vänlig nog att berätta för mej att det är lågkonjunktur nu
och man kan inte få så värst mycket för en bil idag. Mmm berätta nått jag inte vet.
Efter ett skambud fick han lägga på luren.
Sen dök det upp ett mail med ett ännu värre skambud. Även han var en upplysningens man.
För han tyckte också att han kom med ett mycket bra bud.
Idioter....

Näe de blir skönt att vakna upp utan baksmälla imorn!
Ligga här å vältra sej i dödsångest är ingen hit. Förmodligen får jag väl agera
pizzabud istället. Men det är bättre :) Så kan man reta dom andra från kvällens
roséjunta. Säga att dom ringde mitt i natten å ville "prata ut" å sånt :)
Men jag måste erkänna att jag e lite sugen på fest, orkar bara inte ta mej i kragen.

Nej en klunk vin och en cigg på det!

Dagens låttips: hmmm I´m good, I´m gone, Lykke Li

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0