Ge mej! 11:e augusti 2009

Aaaaahaha de bara kliar i fingrarna att skriva en massa jag inte borde!!!
Med stor risk att bli missuppfattad så gör jag inte det.
Precis som denna blogg är tänkt handlar det om mej och bara mej.
Men det räcker inte att understryka det, för det är en blogg och med det en offentlig handling.
Och att klottra en massa i ett block ger inget när själva tanken ligger i att dela med sej
för att få nått slags utlopp för allting.
En jävligt hårfin balansgång detta!
Jag har tvångsrökt och det var ett måste. Cia sa nått i stil med, ja bara du är på bra humör.
Med ett litet flin :)

Själv tror jag att jag e bra på att låtsas som ingenting, men det märks nog tydligare än jag kanske
vill erkänna. Avslöjar jag det minsta om mej själv så lär jag se ut som ett åskmoln
när nikotinsuget slår till.
Det är helt enkelt inte rätt tid nu. Varenda muskel i kroppen är på helspänn.
När man får lust att mörda bara för att nån står ivägen på affärn så är nått fel.

Fantastiskt bra tid att gå på bankmöte också. Risken finns att jag går därifrån med
en jävla massa pengar och ett vackert tjutande överfallslarm efter mej :p
Nej cigaretter är bra för mej just nu, tyvärr.

Till råga på allt stod paradise hotell på i bakgrunden, man vill ju bara hålla samtliga i det där
programmet fast men bestämt under poolvattenytan tills sista bubblan ploppat.
Tur att Seinfield va på grannkanalen.

När jag skaffat hus ska jag inreda ett väl vadderat rum, ta långsemester, sen ska jag sluta röka.
Eller så kan vi bara ha den där jihad-festen och invänta efterlivets bonusgåvor i form av
grillade hamburgare med ost.
rrrrrrr

PoK är INTE en förkortning för puss och kram! sug på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0