Mmm Sandra my lost love :) 4:e Augusti 2009

Idag har jag haft nästan patetiskt roligt med www.yearbookyourself.com :)
Morgonen fylldes av fniss framför datorn. Ibland är jag väldigt lättroad....
Skönt att vara tillbaks på studion. Som jag brukar säga så finns det bara en sak jag
är riktigt säker på. Jag fyllde en tjejs överarm med lite blommor och mönster från ca 12 till 17.30
Kände mej inte trött eller uttråkad en enda gång.
Skönt att det fortarande kan vara så.
Men när lille valpen kommer så lär jag va allt annat än tålmodig.
Det är dock bara för en kort tid tack och lov.
Ska bli otroligt kul i alla fall :)

Hittade precis nya allster av 80-talets sexgudinna Sandra :D låter riktigt bra!
Jag gillar ju sån melodisk myssynthpop hah
Tydligen slutade hon aldrig göra skivor, världen vände henne bara ryggen.
Stackars Sandra.
Hittade lite annan info också. Hon har varit med på skivor sen 60-talet?!
Hur gammal kan hon vara, såg ju fräsh ut på förra årets skiva för bövelen!
Ah jag skulle inte banga bara hon viskade...in the heat of the night....i mitt öra.

Lärde mej en ny låt idag, Jonas hade skrivit en blytung sådan. Riktigt jäkla bra!
Ska bli spännande att höra vad Erik knåpat ihop för text och sångmelodi också :)
En hit!

För en stund sedan blev jag hungrig, så här i efterhand ångrar jag min handling lite.
Men jag störtdök in i frysen som jag inte hämtat nått ur, bara lassat in överblivet i, på
många år. Lite köttfärs och nån tekaka fick bli ett par hamburgare.
Ingen magknip ännu, natten får utvisa om jag gjorde nått bra eller inte.

Ja jag kan ju bara rekomendera Sandra idag! go nuts :) snoka runt lite, finns några
goa hits vill jag lova, annars kan man ju bara lyssna till rösten och fantisera sej bort
bland sidenlakan och strumpeband :p

PoK
så här tjusig kan man bli!
så tjusig kan man bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0