Nej fy...12:e Augusti 2009

Vacker som ett skogsväsen steg jag upp i arla morgontimma.
Första tanken va, inge facebook.
Tio minuter senare är allt blåvitt. Det måste finnas hjälp för det här.
Vore det inte skönt att gå tillbaka till 1992 eller nått?
Är detta ett genomtänkt världsmaktsövertagande av Finland?
Vem som än ligger bakom detta hypnotiserande satanspåfund måste vara ett geni.
Innom en snar framtid tror jag gatorna kommer fyllas av marcherande målinriktade
facebookknektar.

Med tron på grillade hamburgare med ost så många man kan äta i efterlivet. Så känns
ingenting orimligt längre.
Vi måste ju befinna oss i nån slags matrixvärld vid närmare eftertanke.
Det heter inte matrix utan facebook givetvis.
Snart får man ett mycket märkligt telefonsamtal och en röst ger anvisningar som
verkar helknasiga.
Är vi påväg mot upplysning eller förfall, och lever alla icke facebook användare nån
slags lögn? Och alla dessa vänförslag som man aldrig hört talas om. Vilka är det?
überfacebookarna kanske? hmmm
Erika finns hon på riktigt? Är Cia ett hologram? Lill-Tess, är hon i själva verket lång?
Är Tutte Stefans riktiga namn? Och har Bakke nånsin ägt en volvo?
Frågorna hopar sej.......
Pudas kanske är en spion med missionen att genomföra den slutgiltiga lösningen.

Tänk om jag ändå gick på droger så det fanns en rimlig förklaring på mitt utlägg.
Jag får nog krama min spegel godnatt och sova på saken.

Dagens låttips: Who am I, Beenie Man Eller! Is there anyone out there, Becky Markvart

PoK ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0