Rökrock och krökt rök.

Inte helt lätt att skriva med så långa mellanrum :p
Hämtade precis Cia å Lill-Tess på stationen efter att dom varit på mässa.
Dom va där men ändå inte..... så nära men ändå så långt borta.
Med deras spritvanor i åtanke fick jag först en mindre chock på stationen.
Jag fick syn på Cia som såg för jävla risig ut, men snart såg jag att det va en tant
och kunde andas ut.
Och jag hade lite ågren för att jag inte hann tatuera lill-Tess förra veckan. Men eftersom
dom inte kunde styra in den lilla flodhästen i en tävling ens som jag bad om, så känns det
inte fullt så illa :p
Men de verka som dom haft kul i alla fall :) Nästa år ska jag åka.

Jag har väl på sätt och vis haft en slitsam helg på ett helt annat sätt. 2 hundar
och en spa-gäst. Inte många timmars sömn, hundar vill gärna sova säng, vilket
är helt förbjudet i casa del pistolero.
Ett flertal urfösningar har förekommit.

Om 2 veckor är det dags för första tysklands-spelningen! då blir det min tur att vältra mej
i vin, kvinnor och sång :)
Biljettförsäljningen går tydligen väldigt bra och en redig efterfest är utlovad!
Fyfan va härligt :)
Har inte druckit på flera veckor nu, kanske märks.
Behöver ladda ur lite och vad kan vara bättre än i ett annat land, som musiker desutom moahahaaa!

Imorn ska jag stämma möte på banken om lån till hus, the pistolero mansion börjar ta form
i mitt huvud. En röd rökrock och pipa ska införskaffas bums så fort affären är i hamn.
Poolbygge till nästa sommar och en östeuropeisk aupair till Pudas mmm :)

Dagens musiktips: Don´t say fuck, Electric eel shock

PoK

Kommentarer
Postat av: Cia

Misstar du mig för en gammal tant!? Det var minsann det värsta!



2009-08-30 @ 20:39:45
URL: http://pistolero.blogg.se/
Postat av: LillTess

Ha ha.. Du behöver inte va orolig för nåt Jörgen.. sorry att vi missa tävlingarna å allt folk på mässan.. haha

Nästa gång.. nästa gång

Då gör vi fler grejer att tävla med..=)

2009-09-01 @ 13:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0