Wie getz! eine wienersnitzel dumbkopf!

Jag har lämnat facebook-anteckningarna och skriver enbart här i framtiden.
Imorn flyttar min lille Pudas in för gott och Stiffe kommer på besök!
Som Erika skrev så är partyt över. Utan att varit asfull och frossat runt i mitt
anletes svett en dag efter brutal spritorgie kan jag säga att jag inte
är ett dugg sugen på att dricka ändå!
Jag kommer aldrig bli nån absolutist men varje lördag drickandet är defenitivt över.

Jag kollar passionerat efter ett hus dagligen tills jag vet hur mycket banken är
villig att låna ut till mej. Eller tills svenska spel ringer och säger: Grattis Jörgen! du har vunnit
73 miljoner!!
Wohooo! säger jag :) skicka hit dom ba! för nu jävlar ska de shoppas! 

Jag har även kollat kostnader för poolbygge, ett måste i mitt liv!
Och Pudas ska inte behöva bada i nån skithink!
Även tanken att bygga ett hus har slagit mej.
Finns ju billiga tomter att köpa, och förhoppningsvis billiga hus att bygga. 

Och nu eftersom tysklands-giggen radar upp sej har jag köpt en cd-kurs i tyska.
Man vill ju kunna göra sej förstådd när ölen ska beställas och läder-chapsen ska inhandlas!
Surkål må vara en delikatess, men jag vill gärna kunna säga Nej tack, jag tar en wienersnitzel istället!

Har tyvärr ingen bra låt på lager, så jag väntar lite med det!

PoK

Kommentarer
Postat av: Brassen

Haha...jaaa...inte vill du bli påsatt av en läderbög för att du inte kan språket..;)

2009-08-21 @ 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0