Den frivillige golfaren. 31:a Juli 2009

Phu, de vore dumt att inte blogga idag.
Sov knappt alls till att börja med, mor hade aldeles för mjuka kuddar åt mej.
Lite katthår i näsan fick jag väl också misstänker jag.
Startade morgonen tidigt med några familyguy avsnitt, sen smög jag mej ner för att se
vad dom andra pyssla med.
Edvin verkade hyffsat nöjd på sin filt med överhängande opropertionerliga mjukisdjur i snören.
Så jag tog mej en macka och satte mej vid han en stund. Ett litet pet på nått av djuren, helst den
gula, så såg han glad ut :)
Sen skulle han badas, bekymmersfritt till en början, syster menade att han älskade att bada.
De skulle hon inte sagt, för då kom gråten, å va han tjöt.
Sen va han lite avig resten av dan, jag skulle ju såklart ha han i knät och det gjorde inte saken bättre.
Strax innan tolv stack vi till systers (Lina heter hon) nya hus. Riiiiktigt tjusigt.
Det ingick en 17-årig katt också, kan va bra å ha tänkte dom nog.
Dryga timmen senare stack jag in till stan och hälsa på Lars.
Skaru med till golfbanan? fråga Lars.
Ja varför inte. Mitt första besök på en golfbana. Och jag måste säga att jag trivdes väldigt bra.
Det va så snyggt å prydligt allting, fina banor och natur ikring.
Kanske man skulle börja golfa :) Mest bara för att strosa runt å ha de gött.
Lars son Albin hade givetvis fått ett golfset, förmodligen för att trygga deras
50+ boende i spanien ;)

Åter mot stan så svängde vi in till centrum, det va rea lite varstans så jag skaffade mej
ett par nya brallor, en tröjja och solbrillor :)
Samuel dök upp också, hårigare än nånsin :) härligt att se.
Resten av dagen spenderades med folköl, grillat och ett par goa rullar.
Senaste Rambo va en hit, blod å splatter med råge.

Nu är det dags för sängen, eller luftmadrassen.

Dagens låttips: Absolutely free, Eternal erection ;)
måtte de bli ligga inmorn!

PoK

Kommentarer
Postat av: Anonym musikvälgörare

Vilket otippat låttips! :> De har ganska charmig merchendise. Köpte mig en rosa Eternal Erection-t-shirt när jag såg dem live i Helsingfors. Dock inget man vågar ha på sig ute så ofta. Drar till sig mysko typer.



Kanske en tröja att locka kvigor med om man vill ha napp iofs? Fast då måste man nog kunna hålla vad tröjan lovar. ;>



spotify:track:3RVupqMb1zXl8FNG9TlWBZ

2009-08-01 @ 03:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0