Hey hey!

Jeahapp, känns som jag tappat tråden lite. Det va lättare att skriva kul grejer
när man gjorde det varje dag.
Det har givetvis hänt en del kul grejer på senare dar också.
Men det är svårt att sammanfatta.
Det blir säkert ordning framöver.
Sista tiden har å andra sidan varit lite seg å trist stundtals, fyllt med många måsten
och förpliktelser. Men även dom behövs :)

Idag sa jag ändå till Cia att nu vänder det. Till och börja med så har hon tydligen
några små prickar i nyllet som måste bort. Och idag va hon på konsultation och
fick en bra deal på att få bort dessa eländiga prickar :)
Ja glad va hon i alla fall.
Och jag blev uppringd imorse av ett filmproduktinsbolag som vill ha med mej i deras
nästa film som börjar spelas in i höst.
Dom behövde en tatuerad snubbe som kunde spela instrument som kunde stå i en musikaffär
och se grym ut. Avancerad statistroll, så man kanske t o m får en replik :D 
Den kommer på bio våren 2011!

Jag har även blivit kontaktad av en filur som tillsammans med nån stor varuhuskedja
ska kränga ut nå serietillverkade tavlor med tatueringsmotiv som jag ska designa.
Känns ju rätt intressant :) åhléns? lagerhaus? ikea? ingen aning, men de lät som nått sånt :p

Sen utöver detta satt jag en dag och filofiserade över vad jag gör och är.
Nu hamnar jag ju på vita duken, ska sälja min konst på tavla, jobbar som tatuerare,
musiker och är delägare i ett skivbolag.
Kanske nån som kommer ihåg en när det beger sej iallafall.
Vill nog gärna slänga in livsnjutare och hundägare där nånstans också ;)
En bit in i framtiden SKA också författare läggas till.

Helgen ser jag fram emot, höstmarknad, hälsomässa och besök på Freeport outletten
utanför gbg. Helnyktert och städat, gubbigt kanske men de skiter jag högaktningsfullt i.
Och ska jag ha råd med hus till nästa sommar så blir de till att spara slantar.
Jag har ju alltid räknat kallt med att bli miljonär så småningom vilket jag fortfarande gör.
Men det kanske inte blir på det vis jag trott........
Mmm den som lever får se!

Dagens musiktips: Turn out the light, The Music
Världens kanske kaxigaste bandnamn :) lyssna gärna på mer än den låten.
Mycket kompetenta gybbar!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0