mot förändring

Jag har gått in i nått slags husligt beteende, städar, diskar och lagar mat :p
Det går väl över.
Plockade in vardagsrumsmattan idag, Pudas får helt enkelt ge fan i å pissa på den.
Jag sprayade lite parfym på den och jycken tycker mest den e mysig att ligga å jäsa på.
Inga tendenser till att vilja skvätta ner den, bra.

På torsdag ska jag på möte med banken yepp, va kan det bli av det tro.....
Ska jag klä mej lite fint kanske. hmmm
Funderar hårt på vad jag behöver för hus och framför allt vart.
Jag behöver en riktig ateljé där kreativiteten får utlopp, och jag behöver ett rum
där jag kan sitta och skriva, ett bibliotek typ, jag behöver ett musikrum där man kan
smattra loss best fan man vill.
Inspirerande utsikt skadar inte, nära till skog/sjö.
Jag känner igen det här så väl, ytterligare ett projekt att gå upp i helt tills det
är helt genomfört.
Vad händer sen då, vad blir nästa projekt.

Det va förbannat härligt att tatuera idag, ojoj :) borde göra det oftare höll jag på att
säga.....

Bokskrivandet har legat åt sidan lite, synd, borde fortsätta på den.
Men jag behöver en plats där jag bara kan sitta och skriva.
I mitt bibliotek givetvis!

Det bubblar av kreativitet just nu, kan nog bli en tavla denna vecka i alla fall.

Hoppas Pudas håller sej lugn i natt, jag behöver sömn.....

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0